wist je dat.... - Reisverslag uit Dillingen, Luxemburg van Sarah Montsma - WaarBenJij.nu wist je dat.... - Reisverslag uit Dillingen, Luxemburg van Sarah Montsma - WaarBenJij.nu

wist je dat....

Blijf op de hoogte en volg Sarah

11 Augustus 2012 | Luxemburg, Dillingen

- we niet zo heel vaak wifi tegenkomen en dus niet zo vaak bloggen
-het heel erg goed gaat
-we nu in Dillingen zijn, op de grens Luxemburg en Duitsland
-we dus niet de Rijn maar de Our volgen
-we al 509 km hebben gefietst
-we altijd juichen als we de top hebben berijkt
-dat best vaak is
-dat het heel lekker weer is
-en we dus al best bruin worden
-dat de nachten soms een beetje fris zijn
-en het vooral heel vochtig is in de ochtenden
-dat we niet zo vroeg op pad gaan
-maar vaak lang doorfietsen
-dat we heerlijk hebben gekookt op 1campinggasje
-dat we gisteren in een motorhotel hebben gegeten en dit heel leuk was
-dat Nico sneller fietst dan Saar
-en op elke bergop wacht
-dat dit heel lief is!
-dat Saar heel goed fietst
-dat we al 1 ander stel zijn tegengekomen op weg naar Rome
-dat het allemaal heel voorspoedig gaat en we dus nog even doorfietsen.

Dag allemaal!

• 11 Augustus 2012 - 22:20

Geertje:

Lieve SaarenNico, O O O, wat een mooie foto, van Saar voor Geer, echt wel, ik ben heel blij.
    Wat zijn jullie al ver en wat klinkt dit allemaal prachtig, alsof het vanzelf gaat en dat zal wel niet.
    Die foto van de was aan de lijn en dat het 's morgen zulk nat gras is, en dat de natte tent dan mee moet.
    Ik vind dat jullie ook relaxt en genietend zijn en dat is heel mooi dat je van meer dingen geniet dan alleen het fietsen.

Vandaag naar een kunstroute in Oldeberkoop geweest. Dan heeft Blixum me wel gemist, zo'n lange dag, dan komt -ie steeds aaitjes halen, echt wel een lieve poes als ie je gemist heeftt...

Veel plezier, geniet van het leven, ga vooral zo door, liefs Geer

• 11 Augustus 2012 - 22:23

Geertje:

Nico bedankt voor de prachtige foto

• 12 Augustus 2012 - 23:30

Leo:

Hee Sarah en Nico,

Hartstikke leuk zo 'n tocht maken.
    Wat die bergen betreft: jullie laten je niet van de wijs brengen door die uitspraak van de Boeddha toch? (" hoe hoger ik klim, hoe meer de top zich terugtrekt"). Gewoon doorstampen, hij bedoelt het natuurlijk geestelijk en bovendien krijg je iedere dag een betere fietsconditie.
    Veel voor de wind en (fiets)plezier toegewenst!

Leo

• 14 Augustus 2012 - 17:34

Coen :

Hallo Sarah en Nico,

Als ik lees hoe het jullie gaat en ook die mooie foto's van onderweg zie, dan moeten jullie,ondanks de fysieke inspanningen toch intens genieten.Het begint bij mij door dit alles extra te kriebelen om begin sept. een aantal weken door Frankrijk te trekken met het Eriba'tje.Tot die tijd zal ik jullie met grote belangstelling volgen.En Nico" ,misschien ontwikkelt Sarah zich onderweg tot een begenadigd klimster,en laat ze je al klimmend haar achterwiel zien".Sarah doe je best!!
    Beiden hartelijke groet en aanhoudend mooi weer gewenst. Coen.

• 17 Augustus 2012 - 15:32

Corry:

Hoi Nico, leuk om je reis te volgen en leuk dat er foto van Sara op staat, want die ken ik niet. Ik wens jullie ngo een heel goed vervolg. groetjes Corry uit Utrecht. dat is nu verweg.

Verslag uit: Luxemburg, Dillingen

We zijn er!!!!!

16 September 2012

extra foto's!

13 September 2012

We logeren bij Caroline in het Paradijs!

06 September 2012

van de apennijnen naar toscane
Sarah

De voorbereidingen voor onze fietstocht naar Pompeii zijn in volle gang, nu dan dus ons reisblog. Ik ben heel benieuwd hoe en wat, met betrekking tot het volhouden en de internetverbindingen onderweg. Maar: het begin is er! We vertrekken over een kleine week, op 4 Augustus. Eind September komen we terug (als het goed is :-)) En dan zijn er dus heel wat kilometers gefietst! We nemen een tent en kookspullen mee, en een route die nog aan te passen is. Dit binden we op onze achter- en voordragers en dan zien we het verder wel! Op naar het Zuiden!

Actief sinds 17 Juli 2012