extra foto's! - Reisverslag uit Assisi, Italië van Sarah Montsma - WaarBenJij.nu extra foto's! - Reisverslag uit Assisi, Italië van Sarah Montsma - WaarBenJij.nu

extra foto's!

Blijf op de hoogte en volg Sarah

16 September 2012 | Italië, Assisi

We hebben ruim uitgerust (3 dagen) en bijgegeten (!) bij Caroline.
Daarnaast hebben we ook de apparaten opgeladen en leeggehaald.
Dus: er zijn foto's!

Nico heeft een eerste selectie gemaakt, die staan nu ook op het blog.
Het zijn dus foto's van de afgelopen 6 weken, beetje door elkaar,
heel leuk!

We gaan morgen weer van start.
We hebben besloten om naar Rome te gaan, maandag, dinsdag, ik denk dat we woensdag aankomen :-)
En omdat we geen goede route kunnen vinden naar Pompeii, en het een soort van heen-en-weertje wordt door best een grijs, volgebouwde, geindustraliseerde omgeving; hebben we besloten toch niet naar Pompeii te gaan.
Rome is ook goed!

Daarna keren we om en fietsen we een wel-beschreven route, meer westerlijker, weer naar Firenze. Heel leuk!
Denken we.

Veel kijkplezier, en tot later maar weer, groetjes uit het Paradijs,
Sarah en Nico

• 16 September 2012 - 23:15

Mieke De Vries:

Fantastisch om al die mooie foto's te bekijken, het is genieten en afzien, maar het blijft een hele prestatie, daar kun je nog lang op teren. De verhalen worden allleen maar mooier. Nog even en dan Rome zien.

• 16 September 2012 - 23:30

Geertje:

een beeldend kunstenaar en een kunst schilder, te mooi voor woorden...prestatie op diverse fronten, ik word hier heel vrolijk van,en blij, liefs, geer. En fiets ze nog een keer, op naar ROME

• 17 September 2012 - 22:18

Gemma Van Ling:

Geweldig dat jullie al zo dichtbij Rome zijn!!
    petje af! En erg leuk om te lezen wat jullie allemaal uitspoken.
    Ben heel benieuwd naar het vervolg.
    Groetjes, Gemma

• 17 September 2012 - 22:55

Corry:

Rome is fantastisch!!!! zie het kerkje van borromini!! goede reis verder C.Utr.

• 18 September 2012 - 23:20

Marije:

Oei, wat ben ik trots op jullie! Onwijze bergen zie ik op de foto's; superknap dat jullie klimmend en dalend al fietsend zover zijn gekomen! Mijn nichtje is stoerrrr! Wist ik al, maar tóch; het mag wel weer eens geschreven worden, hè!? Het zit weliswaar in de familie :-) maar menig familielid doet dit je niet na (ik bijvoorbeeld ;-)
    Tof dat jullie wat meer foto's hebben geplaatst; inderdaad heel leuk! En, ja, Rome lijkt me ook helemaal goed! Veel plezier; geniet, fiets en bewonder!

• 20 September 2012 - 13:50

Tuin 68:

Had ik al geschreven hoe geweldig,prachtig,fantastisch en leuk het is om jullie verslagen te lezen en de foto'ste bekijken. Nee dus, nou bij deze. Wat een onderneming. En uitzicht op Rome, of misschien zijn jullie er al.

Veel groeten, veel plezier en veel genieten: ga zo door!

Addy

• 21 September 2012 - 18:20

Marjolein:

Hoi Sarah en Nico,

Wat een geweldig avontuur beleven jullie en wat een mooi reisverslag maken jullie! Wij zitten al lang weer in het gewone werk ritme,....maar ik heb het boek van Ilja leonard pfeiffer gekocht en ben zo ontzettend aan het nagenieten van onze fietsvakantie. Super bedankt voor de tip Nico, wat een geweldig boek! Ik verslind het! Nu zijn jullie misschien al in Rome,...Geniet!

Groetjes van Marjolein

• 22 September 2012 - 12:10

Geertje:

goed dat er foto's zijn, ik begin nu toch wel heel erg uit te zien naar jullie twee, nog net niet turend naar de horizon met de hand boven m'n ogen;
    en Blixem doet hetzelfde en omdat het zo'n intelligente poes is, blijft-ie in de tuin, want de horizon op de weg is gevaarlijk, en ze denkt : horizon is horizon. wijs he, en zo solidair met mij, iedere keer naar buiten willend, en dan met dat pootje boven haar rechter oog;
    ook kijkt ze steeds naar het noorden, naar de Waddenzee, maar wat weet een poes nou van de juiste richting, je kunt die poezen zo slecht sturen, wees blij dat ze helpen turen...

• 25 September 2012 - 20:43

Annelien Montsma:

een tijdje niets gelezen van jullie we waren zelf weer eens aan het kamperen en fietsen. fantastisch dat jullie het gehaald hebben.dat wordt straks genieten van de schilderijen en nog meer. we hebben genoten van blixem wat een uitgeslapen en gehoorzame poes. geertje heeft er goed de wind onder(zeg je dat eigenlijk zo)vanaf texel hebben we een nachtje bij haar geslapen.jullie nog veel fietsgenot en tot de volgende keer.
    Dikke kus

We zijn er!!!!!

16 September 2012

extra foto's!

13 September 2012

We logeren bij Caroline in het Paradijs!

06 September 2012

van de apennijnen naar toscane
Sarah

De voorbereidingen voor onze fietstocht naar Pompeii zijn in volle gang, nu dan dus ons reisblog. Ik ben heel benieuwd hoe en wat, met betrekking tot het volhouden en de internetverbindingen onderweg. Maar: het begin is er! We vertrekken over een kleine week, op 4 Augustus. Eind September komen we terug (als het goed is :-)) En dan zijn er dus heel wat kilometers gefietst! We nemen een tent en kookspullen mee, en een route die nog aan te passen is. Dit binden we op onze achter- en voordragers en dan zien we het verder wel! Op naar het Zuiden!

Actief sinds 17 Juli 2012