Een rustdag - Reisverslag uit Maastricht, Nederland van Sarah Montsma - WaarBenJij.nu Een rustdag - Reisverslag uit Maastricht, Nederland van Sarah Montsma - WaarBenJij.nu

Een rustdag

Blijf op de hoogte en volg Sarah

08 Augustus 2012 | Nederland, Maastricht

Vandaag een dag waarop de tent niet verplaatst wordt. Even langzaam opstarten, centraal staat t vakantie gevoel; Nico maakt een paar tekeningen, Sarah leest de flow.
We staan op de boerderij-camping de Oosterberg, met koeien, schapen en paardjes die geaaid kunnen worden.
De naam zegt t al, De Oosterberg, het is dan natuurlijk zo dat als we dan een klein rondje fietsen langs onze favoriete herberg De Smitse met heerlijke kaasplankjes en heerlijke vlaai, we op de terugweg weer omhoog moeten... Goeie oefening!

Morgen gaan we België definitief in!

• 08 Augustus 2012 - 23:00

Coen Spierenburg:

Hallo Sarah en Nico,

Ik ben jullie vanavond pas gaan volgen,maar zal dat vanaf nu elke dag doen.Ik bewonder jullie moed om die heel lange afstand te fietsen;nu nog in de Limburgse heuvels, maar er zullen onderweg toch wel enkele bergen zijn te overwinnen.Mioedig hoor!!Als ik het goed heb zitten jullie morgen in de Belgische Ardennen. Nou,dat gaat ook daar flink op en neer.Sterkte daarmee, en jullie gaan toch zeker niet alleen naar Pompeï maar toch zeker ook wel naar Herculanem,alhoewel,dat is dan twee keer van hetzelfde.
    Hopenlijk zijn jullie vandaag voldoende uitgerust om morgen(donderdag dus de 9e) een fijne dag te hebben.Groeten van Coen.

• 09 Augustus 2012 - 23:10

Geertje:

nu heb ik toch maar even ROUTE BENJAMINSE ingeklikt, dus helemaal niet langs de Rijn zie ik.
    ben heeeeeel benieuwd of het klimmen zo geleidelijk gaat als Benjaminse zegt.
    Fiets-ze morgen, liefs

We zijn er!!!!!

16 September 2012

extra foto's!

13 September 2012

We logeren bij Caroline in het Paradijs!

06 September 2012

van de apennijnen naar toscane
Sarah

De voorbereidingen voor onze fietstocht naar Pompeii zijn in volle gang, nu dan dus ons reisblog. Ik ben heel benieuwd hoe en wat, met betrekking tot het volhouden en de internetverbindingen onderweg. Maar: het begin is er! We vertrekken over een kleine week, op 4 Augustus. Eind September komen we terug (als het goed is :-)) En dan zijn er dus heel wat kilometers gefietst! We nemen een tent en kookspullen mee, en een route die nog aan te passen is. Dit binden we op onze achter- en voordragers en dan zien we het verder wel! Op naar het Zuiden!

Actief sinds 17 Juli 2012