Sarah en Nico en Salomon op de fiets naar Parijs - Reisverslagen van Sarah Montsma - WaarBenJij.nu Sarah en Nico en Salomon op de fiets naar Parijs - Reisverslagen van Sarah Montsma - WaarBenJij.nu

Sarah en Nico en Salomon op de fiets naar Parijs

De reis is al voorbij en we hebben enorm gestoeid met onze verhaaltjes, ook was de wifi minimaal, en met een peuter bleek t nogal krap tijd om iets te schrijven. Dus...
we gaan t nog even rechtzetten :-)
Nu dus een nieuwe reis aangemaakt, dus wellicht krijgt iedereen heel veel mailtjes, en hierin gaan we opnieuw de verhaaltjes plaatsen die er al waren, met aanvulling van wat ook nog kwam.
En dan kunnen we hopelijk ook hierin de foto's plaatsen, die zijn namelijk heel erg leuk haha!
Dat is dan wel leuk, dat we dat al weten.
En dat we het gehaald hebben, dat weten we nu dus ook al.

30 Juli 2014

Parijs! Gehaald!

29 Juli 2014

Toch nog een hotelletje

28 Juli 2014

Wielrenneruiterlijk

Padvinders, zigeuners en watervaltouristen

De verschillende campings en de POD
Sarah

De voorbereidingen voor onze fietstocht naar Pompeii zijn in volle gang, nu dan dus ons reisblog. Ik ben heel benieuwd hoe en wat, met betrekking tot het volhouden en de internetverbindingen onderweg. Maar: het begin is er! We vertrekken over een kleine week, op 4 Augustus. Eind September komen we terug (als het goed is :-)) En dan zijn er dus heel wat kilometers gefietst! We nemen een tent en kookspullen mee, en een route die nog aan te passen is. Dit binden we op onze achter- en voordragers en dan zien we het verder wel! Op naar het Zuiden!