Bijna weg! - Reisverslag uit Westerland, Nederland van Sarah Montsma - WaarBenJij.nu Bijna weg! - Reisverslag uit Westerland, Nederland van Sarah Montsma - WaarBenJij.nu

Bijna weg!

Blijf op de hoogte en volg Sarah

03 Augustus 2012 | Nederland, Westerland

Na een hele dag inpakken, toch gek want we nemen weinig mee-maar blijkbaar wel veel van weinig, zijn we nu bij Geertje. Hier logeert Blixum de aankomende weken in landelijke omgeving. Als dat maar goed gaat met een kat uit de stad. Gelukkig is ze heel relaxed en loopt ze het hele huis door, ze zal vanzelf wel al haar mandjes, dekentjes, vachtjes, waterbakjes en kattenbakken tegen komen. Ik geloof dat zij meer bagage heeft dan wij samen :-).
Ze heeft in ieder geval al haar eerste vette haas gezien!

Morgen gaan we!
Eerst koffie drinken met mensen die het leuk vinden om ons uit te zwaaien, zo rond half 10/ 10 uur. En dan: fietsen!

Nico heeft de route in Nederland voorbereid, we gaan eerst richting Maastricht, want in Epen zit onze favoriete boerderij-camping en dan kan Sarah even een koe aaien. En daar de grens over.
Vandaag op de valreep nog de gebruiksaanwijzing van de kilometerteller opgehaald (bedankt Dennis!), deze is grondig bestudeerd, dus we kunnen ook nog bijhouden hoever en hoehard en hoehoog.

We hebben er zin in!

• 03 Augustus 2012 - 22:00

Catrien:

Sjongejonge, vet stoer dit (nu al) en jaloers (op het koe aaien). Wij komen dus morgen koffie (of fles melk) drinken!

• 03 Augustus 2012 - 22:41

Geertje:

En Blixum heeft EVEN op de bank gelegen, om precies te zijn: op de atlas; nog preciezer: op de RIJN!!!

• 04 Augustus 2012 - 00:11

Goede reis lieverds!!
    Dikke kus!

• 04 Augustus 2012 - 11:29

Renze:

Nou, dat ziet er enthousiast uit. Als het goed is, dan zijn jullie net vertrokken. Misschien door Middenmeer? 'k Zal zo even buiten kijken. In ieder geval een heel goeie reis naar Pompei. En doorzetten, hè, als het omhoog gaat; niet te hard maar stug doorgaan! Fijne reis gewenst.

• 04 Augustus 2012 - 15:14

Addy:

Hee allebei,
    Veel groeten vanaf tuin 68. Zet um op, doe voorzichtig en heel veel plezier. Joke en ik houden je wel op de hoogte van het wel en wee van de tomaten, de peulen en de grasjes.

• 04 Augustus 2012 - 19:30

Lex:

Hallo Nico en Sarah,

Zeer goed, wel een hele (maar leuke) klus ook...
    fietsen jullie langs de franse kant van de alpen,
    of lukt zoiets ook via zwitserland ?

groet
    lex en dory

• 04 Augustus 2012 - 23:03

Mattanja:

Haaai Sarah (en Nico)
    Heeeel veel plezierrr, geniet ervan en ik ben benieuwd naar jullie verhalen, aantal lekke banden, aantal regenbuien of hele warme dagen... En hopelijk kan je er ook foto's opzetten! Tot snel, onee, dat duurt nog een pooooos.
    xx mattan

• 05 Augustus 2012 - 07:47

Geertje:

blixum stond op, rekte zich uit, at wat brokjes, keek eens naar buiten, en....ging weer in haar groene doos verder dutten op haar wollen dekentje: oud en verwend EN relaxt.

• 07 Augustus 2012 - 12:43

Eric:

Hey Guys, wishing you Good Luck and peace of mindfulness on your journey !

Verslag uit: Nederland, Westerland

We zijn er!!!!!

16 September 2012

extra foto's!

13 September 2012

We logeren bij Caroline in het Paradijs!

06 September 2012

van de apennijnen naar toscane
Sarah

De voorbereidingen voor onze fietstocht naar Pompeii zijn in volle gang, nu dan dus ons reisblog. Ik ben heel benieuwd hoe en wat, met betrekking tot het volhouden en de internetverbindingen onderweg. Maar: het begin is er! We vertrekken over een kleine week, op 4 Augustus. Eind September komen we terug (als het goed is :-)) En dan zijn er dus heel wat kilometers gefietst! We nemen een tent en kookspullen mee, en een route die nog aan te passen is. Dit binden we op onze achter- en voordragers en dan zien we het verder wel! Op naar het Zuiden!

Actief sinds 17 Juli 2012