weinig wifi, veel fietsen - Reisverslag uit Laon, Frankrijk van Sarah Montsma - WaarBenJij.nu weinig wifi, veel fietsen - Reisverslag uit Laon, Frankrijk van Sarah Montsma - WaarBenJij.nu

weinig wifi, veel fietsen

Blijf op de hoogte en volg Sarah

25 Juli 2014 | Frankrijk, Laon

Halloa! We zijn twee uur bezig geweest om in Laon wifi te krijgen, en Salomon is heel knap in slaap gevallen en heeft ook best veel geduld gehad. Maar nu verklaar ik t voor mislukt!
Te kort stabiel internet om een echt verhaaltje te schrijven!

Maar:
We zijn er bijna.
Het gaat prima.
Het is prachtig weer.
En t is hier ook prachtig!

Dhaaag xxsns

• 12 Augustus 2014 - 16:26

Sarah Montsma:

25 juli 2014 18:33 | Door: jan hoving
    Hallo SNS, Wat jammer dat die fransosen de boel weer niet voor elkaar hebben!
    Dan is dit waarschijnlijk ook niet overgekomen. Ik ben blij dat alles goed gaat en
    hoop dat jullie nog fijne dagenzullen hebben !Tot spoedig jongens
    xxx

25 juli 2014 19:00 | Door: Ton van Doorn
    Grote bewondering voor jullie om zo'n fietstocht te doen. Ik zou na 10 km al afstappen met zadelpijn. Ik wens jullie nog veel mooi weer, mooie schetsen en lekker eten. Overigens is het op VLIELAND ook goed te doen. Gr. Ton

Sarah

De voorbereidingen voor onze fietstocht naar Pompeii zijn in volle gang, nu dan dus ons reisblog. Ik ben heel benieuwd hoe en wat, met betrekking tot het volhouden en de internetverbindingen onderweg. Maar: het begin is er! We vertrekken over een kleine week, op 4 Augustus. Eind September komen we terug (als het goed is :-)) En dan zijn er dus heel wat kilometers gefietst! We nemen een tent en kookspullen mee, en een route die nog aan te passen is. Dit binden we op onze achter- en voordragers en dan zien we het verder wel! Op naar het Zuiden!

Actief sinds 17 Juli 2012